Често задавани въпроси

MINI ОНЛАЙН РЕЗЕРВАЦИИ.

Открийте всички често задавани въпроси за резервиране на MINI oнлайн, като например: Как става плащането онлайн на таксата за резервация? Как автомобилът ще бъде резервиран ексклузивно за вас?

ОБЩИ ВЪПРОСИ

Моля, свържете се със съответния дилър за допълнителни подробности по отношение на цената на автомобила, от който се интересувате.

Резервацията с такса означава заявка за резервация с намерение за закупуване на автомобила от дилърството. Таксата за резервация е необходима за резервиране на автомобила до приключване на договора.
Таксата за резервация е необходима за блокирането на автомобила за периода до  сключване на договора. През това време никой друг не може да резервира тази кола на платформата. След като договорът бъде сключен, автомобилът ще бъде свален от платформата и вече няма да е наличен за продажба.
Ако договорът ви е приключен, таксата за резервация ще бъде извадена от окончателното плащане и/или договора за лизинг. Ако договорът не бъде сключен, таксата ще бъде преведна по банковата ви сметка.

“Запитване сега” е необвързваща заявка за контакт. Ако имате въпроси относно конкретeн aвтомобил, можете да използвате бутона “Запитване сега”, за да изпратите запитване директно до съответния дилър. Вашият дилър ще обработи заявката ви и ще се свърже с вас възможно най-скоро.

Да, ще получите точно този автомобил, показан на снимката.

Можете да се свържете с нас като изпратите заявка за контакт.

Когато избирате автомобил, натиснете върху знака със звезда, за да добавите колата към любимите си. Влезте в MyMINI, за да търсите запазени aвтомобили.

Резервация & Плащане

1. MyMINI Вход или Регистрация

След като изберете модел и щракнете върху „Резервирайте с такса“, влезте или се регистрирайте в MyMINI

2. Лични данни

Попълнете личния или служебния си адрес и приемете маркетингова комуникация

3. Вашият автомобил

Последна проверка на всички данни за автомобила, адрес за фактуриране и приемане на общите условия

4. Плащане

Попълнете вашите детайли за плащане и кликнете на "Резервирайте с такса"

Да. Когато влизате, имате достъп до вашите резервации, любими превозни средства и лични данни.

За да получите достъп до резервация, която сте направили по-рано, моля, следвайте тези стъпки:

  1. Вход в MyMINI портала чрез кликване на Вход в горната дясна част на страницата
  2. След влизане вие ще намерите предварително направената резервация в секцията "Резервации"

Можете да промените вашите лични данни във вашия MyMINI профил в секция “сменете данни на профила”.

За информация относно вашата фактура, моля, свържете се с вашия дилър.

Да, можете да отмените вашата резервация и вашата такса за резервация ще ви бъде върната. Ако искате да отмените вашата резервация, моля, свържете се със съответния дилър.

Да, можете да проследите статуса в MyMINI профила на секция “Резервации”.

Да. След като сте резервирали автомобила си, можете да уговорите тестово шофиране при дилъра.

Да, ако искате да резервирате автомобил, трябва да платите такса за резервация. Размерът на таксата за резервация се определя от дилъра и може да се различава в зависимост от автомобила. Ако резервирате автомобил, тази такса ще ви бъде приспадната като депозит. Ако договорът не бъде материализиран, този депозит ще ви бъде върнат обратно.

Размерът на таксата за резервация се определя от дилъра и може да се различава в зависимост от автомобила. Ако резервирате автомобил, тази такса ще ви бъде приспадната като депозит. Ако договорът не бъде материализиран, този депозит ще ви бъде върнат обратно.

Към момента онлайн резервации могат да се правят с кредитна карта.

  • Нямате достатъчно средства в сметката си
  • Сметката ви е закрита.
  • Кредитната ви карта е изтекла
  • Плащането ви е просрочено
  • Вашата сметка е маркирана за измама

Не. Предварителната резервация не е условие за закупуване на автомобил, но ще го "блокира" до сключване на договора за покупко-продажба на автомобила. В случай че промените мнението си за автомобила, моля, свържете се с дилъра, за да анулирате резервацията незабавно. След като дилърът направи анулирането, паричната сума ще ви бъде възстановена.

Да. Моля, свържете се с дилъра, за да анулирате резервацията незабавно. След като дилърът направи анулирането, парите ще ви бъдат възстановени и вие можете да изберете нов автомобил. За повече подробности относно смяната на автомобил, моля, свържете се с дилъра.

Да. В стъпка „Лични данни“ на процеса на плащане можете да посочите дали сте частнo лице или бизнес клиент.

В случай на анулиране, сумата ще бъде кредитирана чрез първоначалния начин на плащане, който сте използвали. Ще получите потвърждение за анулирането веднага щом бъде обработено.

Имате право да прекратите този договор по всяко време без да посочвате причина. За да упражните правото си на отказ, моля, уведомете ни чрез ясна декларация за решението си да се откажете от този договор. Можете или да попълните образец формуляр за отказ, или друга ясна декларация и да я изпратите на съответен търговец/продавач по пощата или електронната поща. Името, адресът и (ако има такъв) имейл адресът на търговеца ще ви бъдат изпратени в момента на извършване на вашата резервация. След като дилърът получи декларацията, дилърът незабавно ще ви изпрати имейл, потвърждаващ анулирането.

За да спазите крайния срок за анулиране, достатъчно е да изпратите известие за упражняване на правото си на анулиране, преди да изтече срокът за анулиране.

Проследяване

Дилърът незабавно ще ви възстанови цялата сума, веднага щом като получи известие за вашата анулация след направена резервация. За това погасяване дилърът ще използва същия метод на плащане, който сте използвали за първоначалната транзакция, освен ако нещо друго не е изрично договорено с вас.   В никакъв случай няма да ви бъдат начислени такси за това върнато плащане.